Pēdējo 5 gadu laikā esam veikuši revolūciju pensiju pārvaldes nozarē. Tagad meklējam papildspēkus, lai to izdarītu arī banku nozarē un dibinātu jaunu, spēcīgu, modernu un klientiem draudzīgu banku. Mēs savā komandā aicinām Biroja vadītāju/ Vadības asistentu/-i, kuru aizrauj iespēja uzlabot Latvijas finanšu nozari.

INDEXO pirms 6 gadiem izveidoja vairāk nekā 30 Latvijā pazīstami uzņēmēji un vadītāji ar mērķi cīnīties par labāku finanšu vidi Latvijā. Tā bija atbildes reakcija uz tolaik nesamērīgi augstajām pensiju pārvaldības izmaksām un sliktajām pensiju plānu atdevēm Latvijā.

Šodien INDEXO ir ne tikai straujāk augošais pensiju pārvaldnieks Latvijā ar vairāk nekā 90 tūkstošiem klientu un vairāk nekā pusmiljardu eiro aktīvu pārvaldībā, bet arī ir izcīnījis daudzas pozitīvas pārmaiņas, no kurām iegūst ne tikai INDEXO klienti, bet visa sabiedrība kopumā.

Banku sektors Latvijā ļoti atgādina to, kāda bija pensiju pārvaldes nozare pirms 6 gadiem – ierobežota konkurence, dārgi pakalpojumi, pasīva kreditēšana. Tas pēc daudziem rādītājiem atpaliek ne tikai no Rietumeiropas, bet arī no mūsu kaimiņvalstīm. Ir pienācis laiks izaicināt šo tirgu.

Tagad INDEXO savā komandā aicina papildspēkus, kuri ir gatavi ne tikai piedalīties jaunas bankas dibināšanā, bet kopā ar mums uzņemties iniciatīvu un, aizstāvot sabiedrības intereses, uzlabot Latvijas finanšu vidi banku sektorā.

Pievienojies INDEXO kā Biroja vadītājs/-a/ Vadības asistents/-e, ja Tevi uzrunā iespēja gūt unikālu pieredzi, piedalīties pārmaiņu radīšanā un atbilst zemāk minētais.

No Tevis:

  • precīza, uz detaļām orientēta personība ar augstu atbildības sajūtu;
  • spēja veikt vairākus uzdevumus vienlaicīgi, ātri pieņemt lēmumus, prasme efektīvi organizēt savu darbu;
  • teicamas komunikācijas un sadarbošanās prasmes (komandas spēlētājs);
  • pieredze lietvedības organizēšanā un dokumentu noformēšanā;
  • iepriekšēja pieredze biroja vadītāja/-s amatā (tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas gan mutvārdos, gan rakstiski. 

Mēs Tev uzticēsim:

  • biroja darba organizēšanu un komandas atbalstu ikdienas darbu veikšanā;
  • ienākošās un izejošās korespondences, sūtījumu, telefona zvanu koordinēšanu un viesu uzņemšanu;
  • komunikāciju ar preču piegādātājiem/ pakalpojumu nodrošinātājiem;
  • atbalstu uzņēmuma vadībai ikdienas darba pienākumos.

No mums:

  • unikāla pieredze un reāla iespēja uzlabot Latvijas finanšu vidi;
  • darbs stabilā un strauji augošā uzņēmumā;
  • profesionāla, atsaucīga un enerģiska komanda un saliedēšanās pasākumi;
  • sociālas garantijas, iemaksas 3. pensiju līmenī un veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika;
  • atalgojums sākot no 1400 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas atkarībā no Tavas līdzšinējās darba pieredzes un kompetencēm.

Ja Tevi uzrunā iespēja iegūt unikālu pieredzi un uzlabot Latvijas finanšu vidi, sūti savu CV un motivācijas vēstuli līdz 24. novembrim uz info@indexo.lv!

 

Komercbankas (kredītiestādes) licences saņemšanai nepieciešama Eiropas Centrālās bankas piekrišana pēc Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) priekšlikuma.

Informējam, ka Tavi iesniegtie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu pārzinis: IPAS “Indexo“,  Reģ. nr. 40203042988, Elizabetes iela 13-1A, Rīga, LV-1010; manidati@indexo.lv. Papildu informācija par personas datu apstrādi pieejama www.indexo.lv