Attālināta bankas pakalpojumu izmantošana ir kļuvusi par mūsu ikdienu, bet dažkārt saskaramies ar situāciju, ka bankas lietotne nenodrošina visas mūsu vajadzības. Jaunā INDEXO Banka, kas darbu sāka jau 28. augustā, ir apņēmusies to mainīt.
INDEXO Banka no daudzām citām atšķirsies ar to, ka tai būs tikai viena fiziska klientu apkalpošanas vieta, kas galvenokārt paredzēta nestandarta situācijām, ne ikdienas pakalpojumiem, kas būs pieejami digitāli. Jaunās bankas mobilā lietotne sola pacelt Latvijas banku standartus, nodrošinot ērtu, mūsdienīgu un drošu lietotāja pieredzi.
“Vai Tev ir tā gadījies? Tu atver bankas mobilo lietotni… Tev vajag žigli izdarīt kaut ko svarīgu. Kaut vai aizsūtīt naudu uz ārzemēm. Vai nomainīt dienas limitu… Un aplikācija saka: “Nebūs, ver vaļā pārlūku un sāc visu no jauna!” Vai pat: “Pieraksties uz filiāles apmeklējumu, citādi nekā.” Vai vispār neļauj izdarīt neko, jo atkal jau jāmaina PIN kods,” INDEXO Bankas klientu pieredzes sistēmu pārvaldnieks Mārtiņš Kalniņš modelē situācijas, kad ikdienas ritmā šādas neērtības var kļūt traucējošas un kaitinošas.
“Katrā mobilajā bankā var kaut ko. Bet visu nevar nevienā. Nav nevienas kārtīgas bankas mobilās aplikācijas. Bet tagad būs,” sola INDEXO Banka. INDEXO Bankas mobilā lietotne būs pieejama “Google Play Store” un “Apple App Store”.
Reģistrēšanās INDEXO Bankā prasīs pāris minūtes ar drošu identitātes pārbaudi, un, izvēloties maksas plānu, uzreiz pēc reģistrēšanās lietotnē būs pieejama arī maksājumu karte, ko pievienot savam digitālajam maciņam, lai norēķinātos jebkur. Ne mazāk svarīgi – ar INDEXO Bankas karti veiktie lielie pirkumi būs apdrošināti.
“Šai vienā lietotnē mēs esam salikuši reāli pilnu bankas funkcionalitāti. Ikdienas lietas, uzkrājumi, kredīti, pat pensija,” stāsta Kalniņš, gan uzsverot, ka dažas no iecerētajām lietām nebūs pieejamas līdz ar bankas atklāšanu, bet tiks pievienotas vēlāk, turpinot INDEXO Bankas un mobilās lietotnes attīstību.
INDEXO Banka ir veidota ar jaunākajām tehnoloģijām un labākajiem risinājumiem, kādi vien zināmi pasaules banku sektorā, bet primāri domājot par to, ko vajag mums tieši šeit un tieši tagad Latvijā. Un, protams, ievērojot augstākos drošības standartus un regulatora prasības,” skaidro INDEXO Bankas klientu pieredzes sistēmu pārvaldnieks.