Kartes
Kā aktivizēt fizisko karti?
Karte jau ir aktīva un gatava lietošanai. Lai aktivizētu bezkontakta maksājumu funkciju, vienkārši veic maksājumu veikalā, ievadot kartes PIN kodu. Kad tas vienreiz būs izdarīts, turpmākos maksājumus varēsi veikt, nopīkstinot karti.
Ja vēlies karti aktivizēt arī pirkumiem internetā, ieslēdz šo iespēju lietotnē – sākotnēji tā drošības pēc ir izslēgta.
Vai karti var izmantot uzreiz pēc tās izveidošanas lietotnē?
Jā, karte ir aktīva uzreiz pēc tam, kad tā ir izveidota INDEXO Bankas lietotnē. To var lietot pirkumiem internetā un, pievienojot karti ApplePay* /GooglePay* makam, arī bezkontakta pirkumiem ar viedtālruni un viedpulksteni, kā arī skaidras naudas izņemšanai bankomātos, kas atbalsta bezkontakta tehnoloģiju.
*būs pieejams jau pavisam drīz
Kā es varu saņemt fizisko karti?
Karte tiks nosūtīta uz pasta adresi, kuru norādīji INDEXO Bankas mobilajā lietotnē. Pirms izsūtīšanas tev vienmēr būs iespēja pārbaudīt, vai adrese ir korekta un aktuāla.
Bankas karti saņemsi 7 līdz 10 dienu laikā.
Kā aktivizēt bezkontakta maksājumu funkciju?
Lai aktivizētu bezkontakta maksājumus, vienkārši veic maksājumu veikalā, ievadot kartes PIN kodu. Kad tas vienreiz būs izdarīts, turpmākos maksājumus varēsi veikt, nopīkstinot karti. PIN kodu vienmēr vari apskatīt bankas lietotnē.
Ja vēlies karti aktivizēt arī pirkumiem internetā, ieslēdz šo iespēju lietotnē – sākotnēji tā drošības pēc ir izslēgta.
Ja tas tomēr neizdodas vai rodas kāda aizķeršanās, lūdzu, sazinies ar mums – raksti INDEXO Bankas lietotnes ziņojumu sadaļā vai e-pastā [email protected], vai piezvani 20 006 088.
Kā aktivizēt norēķinus internetā?
Norēķinus internetā vari aktivizēt bankas lietotnē. Dodies uz sadaļu “Kartes” un zem kartes attēla spied “Kartes iestatījumi”, tur varēsi aktivizēt maksājumus internetā.
Ja tas tomēr neizdodas vai rodas kāda aizķeršanās, lūdzu, sazinies ar mums – raksti INDEXO Bankas lietotnes ziņojumu sadaļā vai e-pastā [email protected], vai piezvani 20 006 088.
Ko nozīmē bezkontakta norēķini?
Bezkontakta norēķinu tehnoloģija ļauj norēķināties par pirkumiem vai izņemt skaidru naudu, vienkārši pietuvinot karti vai mobilo tālruni POS termināla vai ATM lasītājam, ja pieņemšanas ierīce atbalsta bezkontakta maksājumus.
Pirkumus par summu zem 50 € varēs veikt arī bez PIN ievades – pavisam ātri un ērti. Taču tavu norēķinu drošības pēc laiku pa laikam arī maksājumi zem 50 € būs jāapstiprina ar PIN.
Vai par bankas karti ir jāmaksā?
Nē, plānā Zelts (2,99 €/mēn.) ir iekļauta karte, par kuru atsevišķi nav jāmaksā. Arī fiziskas kartes pasūtīšana ir bez maksas.
Cik daudz skaidru naudu iespējams izņemt no bankomāta?
Maksimālā naudas summa, ko vari izņemt no bankomāta, ir vienāda ar Tavu dienas tēriņu limitu, kuru vari mainīt INDEXO Bankas aplikācijā. Izskatīšana notiek 1 darba dienas laikā.
Apple Pay
Kur es varu izmantot Apple Pay?
Pirmo reizi Latvijas iedzīvotāji var pievienot vietējās bankas – INDEXO Bankas – karti savam Apple Wallet un veikt norēķinus ar Apple Pay. Vietējie var!
Maksā ar savu INDEXO Bankas karti visur, kur redzams bezkontakta maksājumu simbols – veikalos, tiešsaistē un lietotnēs, kur norādīts Apple Pay logo. Viss, kas tev vajadzīgs, ir tavs iPhone, Apple Watch, iPad vai Mac.
Kur es varu redzēt veikto maksājumu vēsturi?
Maksājumu vēsturei pieejama divos veidos:
• INDEXO Bankas lietotnē, sākumekrānā sadaļā “Darījumi” vari redzēt pēdējos veiktos maksājumus. Vairāk informācijas vari apskatīt, spiežot “Skatīt visu”.
• Apple Wallet lietotnē, atverot savu INDEXO karti. Šeit redzēsi tikai ar šo karti veiktos maksājumus. Ar citām kartēm veiktos maksājumus redzēsi, atverot atbilstošās kartes sadaļu.
Vai Apple Pay ir drošs?
Jā, Apple Pay ir drošs maksājumu veids. Tas izmanto tavā ierīcē iebūvētās drošības funkcijas, lai palīdzētu saglabāt tavu pirkumu privātumu un drošību.
Visiem darījumiem ir nepieciešams Face ID, Touch ID vai piekļuves kods uz tava iPhone, iPad vai Mac ierīces, kā arī dubultklikšķis uz Apple Watch. Šīs funkcijas ir izstrādātas tā, lai tikai tu varētu veikt pirkumus ar Apple Pay.
Tava faktiskā kartes informācija netiek glabāta ne ierīcē, ne Apple serveros. Kad veic maksājumu, Apple nekad nenodod kartes numuru tirgotājam — šī informācija tiek aizsargāta, nodrošinot papildu aizsardzību pret krāpniecību.
Vai Apple Pay izmantošana maksā kaut ko papildus?
Nē, Apple Pay izmantošana ar INDEXO Bankas karti ir pilnībā bez maksas.
Man jau ir citas bankas kartes Apple Wallet (digitālajā makā). Vai tās būs jādzēš?
Nē. Tu vari pievienot INDEXO Bankas karti kā papildu maksājumu līdzekli. Apple Wallet ļauj glabāt vairākas kartes vienlaikus.
Kura karte tiks izmantota, ja man maciņā ir vairākas?
Maksājuma brīdī vari izvēlēties, ar kuru karti maksāt. Tavai ērtībai, vari iestādīt INDEXO Bankas karti kā noklusējuma karti. To var izdarīt:
- Atver Settings
- Izvēlies Wallet & Apple Pay
- Spied uz Default Card
- Izvēlies INDEXO Bankas karti
Vai varu maksāt gan ar iPhone, gan Apple Watch?
Jā, vari izmantot abas ierīces. Vienkārši pievieno INDEXO Bankas karti gan savā iPhone, gan Apple Watch – un maksājumi darbosies abās ierīcēs.
Saņemu divus paziņojumus par kartu Apple Pay maksājumu. Kāpēc?
Tas ir normāli. Vienu paziņojumu par sekmīgiem maksājumiem sūta Apple Wallet, otru – INDEXO mobilā lietotne. Par atteiktajiem maksājumiem paziņojumu saņemsi tikai no maciņa.
Ja vēlies, Apple Pay paziņojumus vari izslēgt:
- Atver Apple Wallet
- Izēlies INDEXO Bankas karti
- Spied uz aplīša augšējā labajā stūrī
- Sadaļā “Paziņojumi” izvēlies vēlamo variantu
Ko darīt, ja pazaudēju savu INDEXO Bankas karti, bet tā ir pievienota Apple Wallet? Vai joprojām varēšu maksāt ar telefonu?
Nekavējoties nobloķē karti INDEXO Bankas mobilajā lietotnē. Ar bloķētu karti maksājumi, arī ar Apple Pay, netiks pieņemti.
Ko darīt, ja pazaudēju ierīci, kurai pievienota INDEXO Bankas karte? Vai joprojām varēšu maksāt ar fizisko karti?
Sazinies ar mums, lai nobloķētu kartes izmantošanu ar Apple Pay. Tikmēr tu joprojām varēsi maksāt ar savu fizisko INDEXO Bankas karti. Jaunajā ierīcē vari karti pievienot Apple Wallet no jauna.
Ko darīt, ja vēlos pārdot vai uzdāvināt savu Apple ierīci, kurai pievienota INDEXO Bankas karte?
Noteikti izdzēs INDEXO Bankas karti no Apple Wallet, pirms nodod ierīci kādam citam.
Vai maksājot ar telefonu, banka joprojām laiku pa laikam prasīs apstiprināt maksājumus ar PIN vai ieliekot karti POS terminālā?
Skaidras naudas izņemšanai bankomātā joprojām būs nepieciešams PIN. Bet ar Apple Pay pirkumus varēsi apstiprināt ar biometriskiem datiem vai piekļuves kodu, ja biometriskie dati nav pieejami.
Google Pay
Kur es varu izmantot Google Pay?
Pirmo reizi Latvijas iedzīvotāji var pievienot vietējās bankas – INDEXO Bankas – karti savam Google Wallet un veikt norēķinus ar Google Pay. Vietējie var!
Maksā ar savu INDEXO Bankas karti visur, kur redzams bezkontakta maksājumu simbols – veikalos, tiešsaistē un lietotnēs, kur norādīts Google Pay logo. Viss, kas tev vajadzīgs, ir tavs Android telefons vai viedpulkstenis.
Kur iespējams apskatīt veikto maksājumu vēsturi?
Maksājumu vēsturi pieejama divos veidos:
- INDEXO Bankas lietotnē, sākumekrānā sadaļā “Darījumi” vari redzēt pēdējos veiktos maksājumus. Vairāk informācijas vari apskatīt, spiežot “Skatīt visu”.
- Google Wallet lietotnē, atverot savu INDEXO karti. Šeit redzēsi tikai ar šo karti veiktos maksājumus. Ar citām kartēm veiktos maksājumus redzēsi, atverot atbilstošās kartes sadaļu.
Vai Google Pay ir drošs?
Jā, Google Pay ir drošs maksājumu veids. Tas izmanto tavā ierīcē iebūvētās drošības funkcijas, lai palīdzētu saglabāt tavu pirkumu privātumu un drošību.
Visiem darījumiem ir nepieciešama ierīces atbloķēšana ar pirkstu nospiedumu, sejas atpazīšanu vai piekļuves kodu. Šīs funkcijas ir izstrādātas tā, lai tikai tu varētu veikt pirkumus ar Google Pay.
Tava faktiskā kartes informācija netiek glabāta ne ierīcē, ne Google serveros.
Vai Google Pay izmantošana maksā kaut ko papildus?
Nē, Google Pay izmantošana ar INDEXO Bankas karti ir pilnībā bez maksas.
Man jau ir citas bankas kartes Google Pay wallet (digitālajā makā), vai tās būs jādzēš?
Nē. Tu vari pievienot INDEXO Bankas karti kā papildu maksājumu līdzekli. Google Wallet ļauj glabāt vairākas kartes vienlaikus.
Kura karte tiks izmantota, ja man maciņā ir vairākas?
Maksājuma brīdī vari izvēlēties, ar kuru karti maksāt. Tavai ērtībai, vari iestādīt INDEXO Bankas karti kā noklusējuma karti. To var izdarīt:
- Atver Google Wallet
- Atrodi INDEXO Bankas karti, velkot kartes no labās uz kreiso pusi
- Spied uz INDEXO Bankas kartes
- Spied uz Detalizēta informācija un Iestatīt kā noklusējumu maksāšanai ar pieskārienu.
Vai varu maksāt gan ar telefonu, gan ar viedpulksteni?
Jā, vari izmantot abas ierīces. Vienkārši pievieno INDEXO Bankas karti gan savā telefonā, gan viedpulsktenī – un maksājumi darbosies abās ierīcēs.
Saņemu divus paziņojumus par katru Google Pay maksājumu. Kāpēc?
Tas ir normāli. Vienu paziņojumu par sekmīgiem maksājumiem sūta Google Wallet, otru – INDEXO mobilā lietotne. Par atteiktajiem maksājumiem paziņojumu saņemsi tikai no maciņa.
Ja vēlies, Google Pay paziņojumus vari izslēgt:
- Atver Google Wallet
- Uzspied uz sava profila augšējā labajā stūrī
- Spied uz Wallet settings
- Spied uz Manage Wallet notifications un izvēlies vēlamo variantu
Ko darīt, ja pazaudēju savu INDEXO Bankas karti, bet tā ir pievienota Google Wallet? Vai joprojām varēšu maksāt ar telefonu?
Nekavējoties nobloķē karti INDEXO Bankas mobilajā lietotnē. Ar bloķētu karti maksājumi, arī ar Google Pay, netiks pieņemti.
Ko darīt, ja pazaudēju ierīci, kurai pievienota INDEXO Bankas karte? Vai joprojām varēšu maksāt ar fizisko karti?
Sazinies ar mums, lai nobloķētu kartes izmantošanu ar Google Pay. Tikmēr tu joprojām varēsi maksāt ar savu fizisko INDEXO Bankas karti. Jaunajā ierīcē vari karti pievienot Google Wallet no jauna
Ko darīt, ja vēlos pārdot vai uzdāvināt savu Android ierīci, kurai pievienota INDEXO Bankas karte?
Noteikti izdzēs INDEXO Bankas karti no Google Wallet, pirms nodod ierīci kādam citam.
Vai maksājot ar telefonu, banka joprojām laiku pa laikam prasīs apstiprināt maksājumus ar PIN vai ieliekot karti POS terminālā?
Skaidras naudas izņemšanai bankomātā joprojām būs nepieciešams PIN. Bet ar Google Pay pirkumus varēsi apstiprināt ar biometriskiem datiem vai piekļuves kodu, ja biometriskie dati nav pieejami.
Pirkumu apdrošināšana
Kādi pirkumi ir apdrošināti?
Apdrošināti ir visi tie pirkumi, kas:
- apmaksāti ar derīgu INDEXO karti – tostarp iegādāti internetā vai ar citu distances līdzekļu palīdzību;
- ir jaunas (nelietotas) kustamās mantas;
- nepārsniedz summu 7 500 €*.
Piemēram: dators, sadzīves tehnika, rotaļlietas, mūzikas instrumenti, sporta un aktīvās atpūtas priekšmeti, apavi, apģērbs, mēbeles, citas ilgtermiņa lietošanas preces.
*Izņemot pirkumus, kas uzskaitīti Pirkumu apdrošināšanas noteikumos.
Kādi riski ir apdrošināti?
Tiek atlīdzināti zaudējumi, kas radušies šādos gadījumos:
- pēkšņs un neparedzēts bojājums;
- priekšmeta bojāeja;
- zādzība (ja tā veikta ar ielaušanos) vai laupīšana.
Cik lielu atlīdzību es saņemšu?
Šīs ir maksimālās summas, ko pēc negadījuma atlīdzinās If Apdrošināšana. Ja faktiskie zaudējumi ir mazāki, atlīdzība tiks izmaksāta faktisko zaudējumu apmērā:
- atlīdzības limits vienam pirkumam – 7 500 €;
- atlīdzības limits vienam negadījumam – 7 500 €;
- atlīdzības limits vienam negadījumam noteiktiem pirkumiem* – 1 000 €;
- kopējā apdrošinājuma summa gadā vienam kartes īpašniekam – 15 000 €.
*Pirkumi, kas uzskaitīti Pirkumu apdrošināšanas noteikumos.
Cik liels ir pašrisks?
Katram negadījumam tiek piemērots 30 € liels pašrisks.
Pašrisks ir zaudējumu daļa, kuru apdrošināšanas gadījumā apmaksā tu pats. Piemēram, ja sasista datora remonts izmaksā 150 €, 30 € no tiem segsi tu, bet atlikušo – apdrošināšana.
Cik ilgi pirkums ir apdrošināts?
Pirkums ir apdrošināts 180 dienas, skaitot no brīža, kad tas ir nodots tavai lietošanai vai kad esi veicis pirmo maksājumu ar derīgu INDEXO karti.
Tomēr ņem vērā – apdrošināšana vairs nav spēkā tad, ja tava INDEXO karte vairs nav derīga (beidzas tās derīguma termiņš, karte tiek apturēta, izbeigta vai jebkādā citā veidā anulēta) un tu neatjauno karti vai neaizvieto to secīgi ar jaunu pēc iepriekšējās kartes darbības beigām.
Vai nomaksā iegādāti pirkumi ir apdrošināti?
Jā, arī daļēji apmaksāti pirkumi ir apdrošināti. Notiekot negadījumam, atlīdzība tiks izmaksāta proporcionāli nomaksātajai preces daļai.
Tomēr ņem vērā – apdrošināti nav īrēti, nomāti, vai līzingā iegādāti priekšmeti jeb priekšmeti, uz kuriem tev nav īpašumtiesību.
Vai apdrošināti ir pirkumi, kurus esmu iegādājies kādam citam?
Jā. Arī gadījumos, kad priekšmets iegādāts kā dāvana vai to ikdienā lieto cita persona, piemēram, tavs bērns vai dzīvesbiedrs, šis pirkums ir apdrošināts.
Vai apdrošināšana ir spēkā, ja pirkumu veicu ārzemēs?
Apdrošināšana ir spēkā visā pasaulē, izņemot Krievijas Federāciju, Baltkrievijas Republiku un Ukrainu. Tas nozīmē, ka apdrošināti būs gan Latvijas, gan ārzemju interneta veikalos un tirdzniecības vietās ar INDEXO karti veiktie pirkumi.
Vai apdrošināšana ir spēkā, ja pazaudēju karti vai to nozog?
Jā, apdrošināšana ir spēkā, ja tu atjauno karti vai aizvieto to secīgi ar jaunu pēc iepriekšējās kartes darbības beigām.
Kā pieteikt atlīdzību un kāda veida dokumentācija ir nepieciešama?
Nekavējoties, tiklīdz tas iespējams, bet ne vēlāk kā piecu darba dienu laikā no brīža, kad tas kļuva iespējams, piesaki atlīdzību šeit.
Ja rodas jautājumi, sazinies ar If Apdrošināšanu: +371 67338333.
Atlīdzības pieteikumam pievieno ar negadījumu saistīto dokumentu kopijas:
- rēķinu vai čeku, kas apliecina pirkumu;
- konta izrakstu, kas apliecina, ka par pirkumu ir maksāts ar INDEXO karti;
atkarībā no konkrētā riska iestāšanās arī šādus dokumentus:
- bojājuma vai bojāejas gadījumā – pilnvarota remonta uzņēmuma izsniegtu aprēķinu par plānotā remonta izmaksām, ietverot arī transporta izmaksas, ja būs nepieciešama transportēšana.
- zādzības vai laupīšanas gadījumā – policijas izziņu.
Kā tiek aprēķināta izmaksājamā atlīdzība?
If Apdrošināšana atlīdzību pārskaitīs uz tavu INDEXO bankas kontu, no atlīdzības summas atskaitot 30 € pašrisku. Atlīdzības summa ir atkarīga no preces stāvokļa:
- Ja preci ir saprātīgi un ekonomiski lietderīgi remontēt, tad atlīdzības pamatā ir remonta izmaksas, tostarp nepieciešamas un saprātīgas transporta izmaksas.
- Ja preci nevar remontēt vai tas ir ekonomiski nelietderīgi, vai prece ir nozagta, tad atlīdzības pamatā ir preces pirkuma cena.
Kas netiek atlīdzināts?
Atbilstoši Pirkuma apdrošināšanas noteikumiem, netiek atlīdzināti zaudējumi priekšmetiem, kuri ir:
- iegādāti lietoti (ne jauni).
- īrēti, nomāti, līzingā iegādāti;
- motorizēti transportlīdzekļi, piekabes, ūdens un gaisa transportlīdzekļi, to iekārtas, daļas un papildaprīkojums, to apkopei nepieciešamais aprīkojums;
- skaidra nauda, markas un monētas, biļetes, čeki, vaučeri un citi apmaksas līdzekļi.
Pārējie gadījumi, kad netiek atlīdzināti zaudējumi, ir uzskaitīti Pirkuma apdrošināšanas noteikumos.
Patēriņa kredīts
Kādam mērķim ir paredzēts patēriņa kredīts?
INDEXO patēriņa kredītu iespējams izmantot visdažādākajiem mērķiem, piemēram, bet ne tikai – ceļojumam, izglītībai, medicīniskajiem pakalpojumiem, kādam lielākam pirkumam vai ikdienas patēriņa vajadzībām. Neatkarīgi no tā, vai nepieciešams auto kredīts jaunai mašīnai vai remonta kredīts mājokļa uzlabošanai – kā vēlies, tā tērē.
Kādas patēriņa kredīta izmaiņas es varu veikt un kur?
INDEXO Bankas lietotnē vari pieteikt patēriņa kredīta maksājuma datuma maiņu, pirmstermiņa atmaksu un kredītbrīvdienas – dodies uz sadaļu “Aizdevumi” un spied “Pārvaldīt”.
Gadījumā, ja radušās finanšu grūtības, kas ietekmē kredīta atmaksu, sazinies ar mums, un kopīgi atradīsim piemērotāko risinājumu.
Kā nomainīt patēriņa kredīta maksājuma datumu?
Izmaiņas var veikt INDEXO Bankas lietotnē – dodies uz sadaļu “Aizdevumi”, spied “Pārvaldīt” un tad “Mainīt ikmēneša maksājuma datumu”.
Kur es varu apskatīt informāciju par savu kredītu?
Informāciju par savu kredītu vari apskatīt INDEXO Bankas lietotnē – dodies uz sadaļu “Aizdevumi” un spied “Detalizēta informācija”.
Kur es varu pieteikt ātrāku (pirmstermiņa) kredīta atmaksu vai samazināt atmaksas termiņu?
Izmaiņas var veikt INDEXO Bankas lietotnē – dodies uz sadaļu “Aizdevumi”, spied “Pārvaldīt” un tad “Atmaksāt aizdevumu pirms termiņa”.
Kā es varu pieteikties kredītbrīvdienām?
Izmaiņas var veikt INDEXO Bankas lietotnē – dodies uz sadaļu “Aizdevumi”, spied “Pārvaldīt” un tad “Kredītbrīvdienu pieprasīšana”.
Vai es varu paņemt papildu aizdevuma summu jau esošam patēriņa kredītam?
Ja nepieciešama aizdevuma palielināšana, dodies uz INDEXO Bankas lietotnes sadaļu “Aizdevumi”, spied “Pieprasīt vairāk” un aizpildi formu.
Kāda ir maksimālā patēriņa kredīta summa, kurai var pieteikties?
Maksimālā patēriņa kredīta aizdevuma summa ir 20 000 €.
Kādēļ man jautā manu atrašanās vietu?
Diemžēl ne tamdēļ, lai pievestu naudu koferītī. Tā mums jāzina tāpēc, ka kredītus mēs izsniedzam tikai Latvijas iedzīvotājiem un cilvēkiem ar pastāvīgo uzturēšanās atļauju.
Kā es varu pieteikties patēriņa kredītam?
Lai pieteiktos patēriņa kredītam, dodies uz savu INDEXO Bankas lietotnes sadaļu “Kredīts” un spied “Pieteikties aizdevumam”.
Kāda informācija jāsniedz, lai saņemtu patēriņa kredītu?
Pieteikuma formā jānorāda šāda informācija:
- šī brīža atrašanās vieta;
- kredīta ņemšanas iemesls;
- esošo kredītu informācija;
- dzīvesvietas adrese (ja netiks noteikta automātiski).
Hipotekārā kredīta pārkreditēšana
Ar ko aizdevuma pārkreditēšana atšķiras no jauna aizdevuma noformēšanas?
Pārkreditēšana nozīmē esošā hipotekārā kredīta pārnešanu uz citu banku – bieži ar izdevīgākiem nosacījumiem, piemēram, zemāku procentu likmi, ērtāku atmaksas termiņu vai iespēju saņemt papildus finansējumu. Iegāde savukārt nozīmē jauna mājokļa vai īpašuma iegādi, uzņemoties jaunu hipotekāro saistību.
Kādēļ man vajadzētu pārkreditēt savu hipotekāro kredītu?
Pārkreditēšana var palīdzēt samazināt ikmēneša maksājumus, samazināt kopējās procentu izmaksas vai pielāgot kredīta termiņu atbilstoši tavai aktuālajai finanšu situācijai. Tā ir iespēja pārskatīt savas saistības un pielāgot tās saviem mērķiem.
Kādas ir galvenās pārkreditēšanas priekšrocības?
- Mazāki mēneša maksājumi
- Labāka kontrole pār finansēm
- Zemāka procentu likme
- Iespēja mainīt atmaksas termiņu
- Kredītu apvienošana vienā maksājumā
Vai pārkreditēšana vienmēr nozīmē zemāku procentu likmi?
Ne vienmēr – tas atkarīgs no tirgus situācijas, tavām ienākumu iespējām un kredītvēstures. Taču mūsu mērķis ir vienmēr piedāvāt risinājumu, kas ir izdevīgāks kopumā. Aicinām izvērtēt visus ieguvumus.
Ar kādiem izdevumiem jārēķinās, pārkreditējot kredītu?
- Nekustamā īpašuma vērtējums (vidēji ap 150 eiro)
- Notāra pakalpojumi
- Ieraksts zemesgrāmatā
- Kredīta noformēšanas maksa
Kādi dokumenti nepieciešami pārkreditēšanai?
Kā pārkreditēšana ietekmē manu kredītvēsturi?
Pārkreditēšana uz citu kredītiestādi netiek vērtēta negatīvi. Tas ir gudrs veids kā atrast sev izdevīgākos nosacījumus
Kāds ir kredīta pārkreditēšanas process?
- Aizpildi pieteikumu mūsu aplikācijā
- Iesniedz nepieciešamos dokumentus
- Saņem personalizētu piedāvājumu
- Apstiprini sev ērtākos nosacījumus – termiņu, maksājuma datumu, papildsummu (ja nepieciešams)
- Paraksti līgumu elektroniski, izmantojot Dokobit
- Mēs sazināmies ar tavu līdzšinējo banku un organizējam ķīlas pārgrozīšanu Zemesgrāmatā
- Notāra apmeklējumu iesakām veikt caur Diginotārs – tas ir ātrāk un ērtāk
- Pēc Zemesgrāmatas atbildes mēs pārskaitām nepieciešamo summu tavai bankai un, ja paredzēts, arī papildsummu tev
Kādus īpašumus var refinansēt?
Piedāvājam refinansēt dzīvojamās platības, kas ir nodotas ekspluatācijā – dzīvokļus, privātmājas u.c. Ja neesi pārliecināts, vai tavs īpašums atbilst prasībām, droši sazinies ar mūsu komandu – palīdzēsim izvērtēt individuāli.
Vai var saņemt papildsummu?
Jā, mēs izskatām iespēju piešķirt papildsummu virs esošā kredīta atlikuma. Tas var būt noderīgi, ja plāno mājokļa remontu, iegādāties sadzīves tehniku vai īstenot citus finanšu mērķus. Papildsummas piešķiršana atkarīga no īpašuma vērtības un tavas maksātspējas. Izvērtēsim tavu pieteikumu un sniegsim personalizētu piedāvājumu.
Vai man turpināsies Altum garantija?
Šobrīd INDEXO Banka nepiedāvā iespēju pārnest Altum garantiju, taču šādus darījumus izvērtējam individuāli. Ja garantija vairs nav nepieciešama, piedāvājam pārkreditēt kredītu bez tās. Tas nozīmē, ka pēc kredīta pārnešanas pie mums, tu vairs nebūsi Altum programmas dalībnieks, un tev nebūs jāmaksā papildu maksājumi, kas iepriekš bija saistīti ar garantiju.
Šīs izmaiņas neietekmēs tava kredīta noteikumus – mēs nodrošinām skaidrus un pārskatāmus nosacījumus arī bez valsts galvojuma.
Vai man ir jāiesniedz jauns nekustāmā īpašuma vērtējums?
Jā, lai varētu izskatīt kredīta piešķiršanu un noteikt iespējamo aizdevuma apjomu, nepieciešams aktualizēts nekustamā īpašuma vērtējums. Tas palīdz mums precīzi noteikt īpašuma tirgus vērtību. Apskati mūsu apstiprināto vērtētāju sarakstu šeit.
Kāpēc ir jāgaida atbilde no esošās bankas?
Pirms mēs varam sagatavot galīgo refinansēšanas piedāvājumu, mums ir jāiegūst oficiāla informācija no tavas pašreizējās bankas par kredīta atlikumu un esošajiem līguma nosacījumiem. Šis solis ir svarīgs, lai mēs varētu precīzi aprēķināt summu, kas nepieciešama esošā kredīta dzēšanai.
Cik ilgā laikā var pārkreditēties?
Lielākā daļa interesentu piedāvājumu saņem 10 minūtēs, tomēr, augstās intereses dēļ, piedāvājuma sagatavošana var aizņemt vairāk laika — taču arī šie piedāvājumi tiek sagatavoti ātrāk nekā tirgus standarts.
Savukārt pārkreditēšanās process var aizņemt līdz pat mēnesim, atkarībā no dokumentu sagatavošanas ātruma un iesaistīto pušu reakcijas laika. Mēs centīsimies visu organizēt pēc iespējas raitāk un informēsim tevi par katru nākamo soli.
Vai varu pārkreditēt kredītu, ja man ir mainījušies ienākumi vai darba statuss?
Jā, katru situāciju vērtējam individuāli. Ja ienākumi ir samazinājušies vai ir notikušas izmaiņas nodarbinātības statusā, tas nenozīmē automātisku atteikumu. Aicinām tevi aizpildīt pieteikumu – izvērtēsim tavu situāciju un piedāvāsim iespējamos risinājumus.
Vai ir iespējams pārkreditēt kredītu, ja īpašums ir kopīpašumā ar citu personu?
Jā, ir iespējams, bet tiek izvērtēta katra situācija individuāli.
Vai ir iespējams pārkreditēt kredītu vairākas reizes?
Jā, pārkreditēšanu var veikt vairāk nekā vienu reizi, ja tas atbilst taviem mērķiem un iespējām. Ja situācija mainās un rodas iespēja iegūt vēl izdevīgākus nosacījumus, refinansēšana atkārtoti var būt laba izvēle. Mēs palīdzēsim izvērtēt, vai šāds solis būtu finansiāli pamatots.
Vai varu paņemt hipotekāro kredītu mājokļa iegādei?
Maksājumi
Kā veikt maksājumu?
Lai veiktu maksājumu, INDEXO Bankas lietotnē atver sadaļu “Sūtīt, Pieprasīt” un spied “Sūtīt naudu”. Tālāk izvēlies, kuriem no saviem kontaktiem vēlies nosūtīt naudu vai izveido jaunu maksājumu.
Cik ātri izpildās maksājums?
Ja pārskaitījums ir starp INDEXO Bankas klientiem, tad parasti maksājums izpildās dažu sekunžu laikā.
Arī uz citām bankām maksājumi tiek izpildīti dažu sekunžu laikā, ja saņēmēja banka pieņem zibmaksājumus. Standarta maksājumi tiek izpildīti nākamajā darba dienā. Tas atkarīgs no tā, kad maksājumu apstiprina saņēmēja banka un Centrālā banka.
Vai pārskaitījumus var veikt arī ārpus ES valstīm?
INDEXO nodrošina maksājumus uz Eiropas valstīm, kuras izmanto € valūtu.
Vai maksājumiem ir limiti?
Jā, tavas finanšu drošības dēļ maksājumiem ir noteikts limits. Visiem kontiem standarta tēriņu limits ir 1000 € dienā. Protams, to ir iespēja palielināt uz noteiktu laika periodu vai pastāvīgi. To dara šādi:
- Atver INDEXO Bankas lietotni
- Spied uz sava profila jeb vārda un uzvārda augšējā kreisajā stūrī
- Spied “Limiti”
- Spied “Tēriņu limits” un izvēlies savu vēlamo dienas limitu
Limita palielināšanas pieteikumu izskatīsim 1 darba dienas laikā.
Vai es varu atsaukt maksājumu?
Teorētiski jā, ja pretējā puse piekrīt.
Ja nepieciešams atgriezt maksājumu, kas veikts ar karti, tad raksti rīkojumu INDEXO. Rīkojumā ir jāuzrāda maksājuma karte, no kuras veikts maksājums, un jānorāda pats darījums.
Ja maksājums ir veikts kā pārskaitījums, tad arī jāraksta rīkojums INDEXO. Rīkojumā jānorāda konts, no kura veikts maksājums, un pats maksājums.
Ātrāks process – lūgt saņēmējam pašam atgriezt līdzekļus.
Kā izveidot regulāro maksājumu?
Tas ir pavisam vienkārši. Veicot maksājumu, izvēlies summu un nosūtījuma mērķi kā parasti, tālāk spied uz kalendāra ikonu kreisajā apakšējā stūrī, lai izvēlētos sev tīkamo regulārā maksājuma biežumu. Spied “Turpināt”, pēc tā “Ieplānot” un tev ir uzstādīts regulārais maksājums.
Kur var apskatīt visus iestatītos regulāros maksājumus?
Visus regulāros maksājumus var apskatīt šādi:
- Atver INDEXO Bankas lietotni
- Spied uz “Maksājumi” apakšējā joslā
- Spied uz kalendāra ikonu augšējā labajā stūrī
Šajā sadaļā vari apskatīt visus iestatītos regulāros maksājumus, labot maksājumu detaļas un veidot jaunus maksājumus.
Kur var mainīt un dzēst regulāro maksājumu?
Ja radās vēlme mainīt regulārā maksājuma detaļas, to vienmēr var izdarīt INDEXO Bankas lietotnē. Tas darāms šādi:
- Atver INDEXO Bankas lietotni
- Spied uz “Maksājumi” apakšējā joslā
- Spied uz kalendāra ikonu augšējā labajā stūrī
- Spied uz maksājumu, kuru vēlies labot, dzēst vai nopauzēt
Kā veikt maksājumus internetā ar INDEXO karti?
Maksājumu internetā veic kā jebkuru citas bankas maksājumu. Ērtībai esam sagatavojuši instrukciju, ko var apskatīt šeit.
Maksājumi uz telefona numuru
Kā veikt maksājumu, ja zinu tikai saņēmēja telefona numuru?
Lai veiktu maksājumu INDEXO Bankas lietotnē, atver sadaļu “Sūtīt, Pieprasīt”, spied “Sūtīt naudu”, un izvēlies kādu no esošajiem kontaktiem vai spied “Veidot jaunu maksājumu” un “Tālruņa numura maksājums” – abos gadījumos atvērsies maksājuma logs, kurā ievadīt vēlamo summu.
Kā pieprasīt maksājumu, ja zinu tikai telefona numuru?
Lai pieprasītu maksājumu INDEXO Bankas lietotnē, atver sadaļu “Sūtīt, Pieprasīt” un spied “Pieprasīt naudu”. Tad spied “Dalīties ar detaļām”, un izvēlies personu, kam vēlies nosūtīt pieprasījumu.
Ko darīt, ja maksājumā norādu nepareizu telefona numuru? Kā es varu zināt, vai cilvēkam, kuram skaitu naudu, nav mainīts numurs?
Tavai drošībai, veicot maksājumu INDEXO Bankas lietotnē, vispirms jāievada saņēmēja telefona numurs. Pirms summas ievadīšanas parādīsies patiesā saņēmēja vārds un uzvārds – tas atšķirsies, ja saņēmēja telefona numurs būs mainījies.
Vai maksājumi uz telefona numuru ir droši?
Jā, tikpat droši kā jebkuri citi maksājumi.
Ko darīt, ja man ir mainīts telefona numurs?
Dodies uz sadaļu “Profils” un norādi tur savu jauno numuru. Ja telefona numurs būs norādīts neprecīzs, tad citi vai nu vispār nevarēs tev nosūtīt līdzekļus, vai tas viņiem būs piņķerīgi un apgrūtinoši.
Profils
Vai varu lietot savu INDEXO Bankas profilu vairākās ierīcēs paralēli?
Jā, tas ir iespējams. Ja vēlies piekļūt bankas profilam no ierīces, kurā neveici sākotnējo reģistrēšanos, lejupielādē šajā ierīcē bankas aplikāciju un autorizējies ar personas kodu un savu izveidoto INDEXO Bankas PIN kodu.
Pēc šī soļa tev būs jāapstiprina savu identitāti vai nu ar INDEXO Bankas aplikāciju vecajā ierīcē, vai ar kādu no identitātes pārbaudes pakalpojumiem – SmartID, eParaksts Mobile vai biometrisko verifikāciju (tai vajadzēs ID karti vai pasi).
Kad tas būs izdarīts, piekļuve profilam tiks aktivizēta jaunajā ierīcē, bet, ja vēlēsies, varēsi bankas lietotni turpināt lietot arī vecajā ierīcē.
Ja vecajā ierīcē lietotni izmantot vairs neplāno, drošības nolūkos rekomendējam to atsaistīt – INDEXO Bankas lietotnē spied uz sava vārda un uzvārda iniciāļiem, tad izvēlies “Iestatījumi” un “Pievienotās ierīces”.
Vai ir iespējams autorizēties savā INDEXO Bankas profilā kāda cita cilvēka ierīcē?
Jā, tas ir iespējams. Šāda nepieciešamība var rasties, ja atgadās kāda ķibele ar savu ierīci – piemēram, tā ir nozaudēta.
Lai ārkārtas gadījumos piekļūt bankas profilam caur svešu ierīci, esošajam lietotājam ir jāizrakstās no sava profila, lietotnē spiežot uz sava vārda un uzvārda un “Iziet”. Otram lietotājam tad jāautorizējas ar personas kodu un savu izveidoto INDEXO Bankas PIN kodu. Pēc šī soļa būs jāapstiprina savu identitāti vai nu ar INDEXO Bankas aplikāciju vecajā ierīcē, ja tā ir pieejama, vai ar kādu no identitātes pārbaudes pakalpojumiem – SmartID, eParaksts Mobile vai biometrisko verifikāciju (tai vajadzēs ID karti vai pasi).
Kad tas būs izdarīts, piekļuve profilam tiks aktivizēta jaunajā ierīcē.
Ja ārkārtas gadījuma rezultātā esi lietojis INDEXO Banku citam cilvēkam piederošā ierīcē, pēc autorizēšanās savas drošības nolūkos rekomendējam svešo ierīci atsaistīt – INDEXO Bankas lietotnē spied uz sava vārda un uzvārda, tad izvēlies “Iestatījumi” un “Pievienotās ierīces”.
Kur es varu redzēt informāciju par ierīcēm, kurās pievienots mans profils?
Lai redzētu informāciju par aktīvajām ierīcēm, kurās pievienots tavs profils, INDEXO Bankas lietotnē spied uz sava vārda un uzvārda, tad izvēlies “Iestatījumi” un “Pievienotās ierīces”.
Kur es varu mainīt informāciju par sevi?
Lai mainītu informāciju par sevi, INDEXO Bankas lietotnes kreisajā augšējā stūrī spied uz sava vārda un uzvārda, tad izvēlies “Personīgā informācija”.
Vai varu pievienot paziņojumus par darbībām savā kontā?
Lai saņemtu paziņojumus par pirkumiem un ienākošajiem maksājumiem, INDEXO Bankas lietotnē spied uz sava vārda un uzvārda un tad izvēlies “Paziņojumi”.
Plāni
Kas ir nepieciešams, lai atvērtu bankas kontu pie INDEXO?
Lejupielādē INDEXO Bankas lietotni no Google Play Store vai Apple App Store un reģistrējies. Gatavs!
Ja vēlies, vari izpētīt Vispārējos darījumu noteikumus.
Kāda ir plānu ikmēneša maksa?
INDEXO Banka piedāvā trīs plānus:
Plāns “Sudrabs” – 0,00 €
Mimimālais komplekts, lai atvērtu kontu, veiktu līdz 5 izejošajiem maksājumiem bez maksas un saņemtu procentus par konta atlikumu.
Plāns “Zelts” – 2,99 €
Optimāls komplekts, kurā būs arī pirkumu apdrošināšana ar karti veiktajiem pirkumiem, neierobežots skaits izejošo maksājumu, iespēja lietot fizisku maksājumu karti.
Plāns “Platīns” – 5,99 € Drīzumā
Ja vēlies vairāk komforta, tad šis ir īstais plāns – papildu pirkumu apdrošināšanai un neierobežotiem izejošajiem maksājumiem vēl būs arī negadījumu un biļešu apdrošināšana.
Kurā datumā tiek ieturēta bankas apkalpošanas maksa, ja es izvēlos pieslēgt kādu no maksas plāniem?
Tas atkarīgs no tā, kurā datumā kļuvi par INDEXO Bankas klientu. Maksa tiek ieturēta uzreiz no tava bankas konta. Un arī turpmāk tas notiks tajā pašā datumā ik mēnesi.
Cik bieži var mainīt izvēlēto plānu?
Plānus var mainīt, kad vien vēlies. Maksa par plānu tiek ieturēta par visu mēnesi un netiek atgriezta, ja tiek mainīts plāns.
Uzkrājumi
Kādi uzkrājumu veidi pieejami INDEXO?
Mēs jau esam sevi pierādījuši kā uzticamu partneri ilgtermiņa uzkrājumu veidošanā, piedāvājot pensiju 2. un 3. līmeņa pārvaldību.
Tagad mēs piedāvājam arī labus risinājumus īstermiņa uzkrājumiem – krājkases un termiņnoguldījumus. Un vispār INDEXO pelna pat konta atlikums!
Jo mērķtiecīgāk krāj, jo lielāki procenti:
- naudai bankas kontā – 1,25 % gadā;
- krājkasēs – 1,75 % gadā;
- termiņnoguldījumos – līdz 2,20 % gadā.
Izvēlies, cik brīvi gribi rīkoties ar savu naudu, un saņem attiecīgus procentus. Krājkasēs vari ieskaitīt un izņemt, cik un kad vien vēlies – nekas nav jāpiesaka, nekas nav jāmaksā. Personalizē pēc sirds patikas un uzkrāj nemanot.
Kādas ir uzkrājumu procentu likmes?
Jo mērķtiecīgāk krāj, jo lielākas procentu likmes:
- naudai bankas kontā – 1,25 % gadā;
- krājkasēs – 1,75 % gadā;
- termiņnoguldījumos – līdz 2,20 % gadā.
Vai INDEXO maksā par naudas atlikumu kontā?
Jā, mēs mainām ierasto arī šajā ziņā. Ar INDEXO pelna pat konta atlikums – 1,25 % gadā.
Pat bezmaksas plānā Sudrabs. Turklāt bez summas ierobežojuma.
Krājkases
Kādas ir atšķirības starp krājkasi (uzkrājumu kontu) un termiņnoguldījumu?
Abi uzkrājumu veidi ir piemēroti lielu un mazu sapņu piepildīšanai. Tomēr starp tiem pastāv vairākas atšķirības.
Funkcija | Krājkase (Uzkrājumu konts) | Termiņnoguldījums |
Iemaksas un izmaksas | Iespējamas jebkurā laikā bez ierobežojumiem | Iemaksa tikai sākumā, nav iespējams papildinat |
Procentu likme | Mainīga, atkarīga no bankas noteikumiem | Fiksēta, augstāka nekā krājkasē |
Pieejamība | Nauda pieejama jebkurā laikā | Nauda pieejama tikai termiņa beigās |
Saliktie procenti | Nē | Jā, procenti tiek reinvestēti |
Izņemšana pirms termiņa | Jā, bez soda naudas | Jā, bet ar soda naudu un bez uzkrātajiem procentiem |
Noapaļošanas iespējas | Jā, iespējams izmantot noapaļošanas rīku | Nē |
Kā tiek aprēķināti procenti uzkrājumam krājkasēs?
Procenti tiek aprēķināti par krājkases konta atlikumu katras dienas beigās un tiek ieskaitīti krājkases kontā reizi mēnesī. Aprēķinot procentus, mēs piemērojam gada procentu likmi un pieņemam, ka gadā ir 360 dienas.
Atceries, ka no izmaksātajiem procentiem tiks automātiski ieturēts iedzīvotāju ienākuma nodoklis tiesību aktos noteiktajā apmērā.
Vai es varu brīvi iemaksāt un izmaksāt naudu krājkasē?
Jā, tā ir krājkases pievilcība – papildini to un izņem no tās naudu bez ierobežojumiem, kad vien vēlies.
Kā darbojas pirkuma noapaļošana?
Vēl viens ērts veids, kā papildināt krājkasi, ir maksājuma noapaļošanas rīks. Šī funkcija ļauj tev automātiski noapaļot katru pirkumu līdz tuvākajam “apaļajam” skaitlim un pārskaitīt šo starpību uz tavu krājkasi.
Piemēram, ja tu veici pirkumu par 1,30 eiro, 70 centi tiks pārskaitīti uz tavu krājkasi. Tu vari iestatīt pirkumu noapaļošanai otro, trešo vai pat piekto ātrumu. Tas noteiks, cik reizes šī summa tiks reizināta – piemēram, x2 nozīmē, ka summa tiks dubultota un tiks pārskaitīti 1,40 eiro. Tas palīdzēs viegli un nemanāmi uzkrāt naudu katru reizi, kad veic jebkādu pirkumu.
Kā es varu papildināt un veikt izmaksu no krājkases?
Lai papildinātu krājkasi atver sadaļu “Uzkrājumi”, tad izvēlies izveidoto krājkasi un nospied pogu “Papildināt”. Vai arī iestati regulāro maksājumu uz krājkasi: atver krājkasi, izvēlies “Regulārs maksājums”. Tad iestati biežumu un summu.
Lai veiktu izmaksu Tev jāizvēlas opcija “Izmaksāt” (izmaksa notiks uz Tavu norēķinu kontu).
Termiņnoguldījumi
Kā es varu noslēgt termiņnoguldījuma līgumu?
Viss ir izdarāms pāris sekunžu laikā INDEXO Bankas mobilajā lietotnē.
- Atver INDEXO mobilās lietotnes sadaļu “Uzkrājumi” un nospied pogu “Pievienot jaunu uzkrājumu”;
- Izvēlies “Termiņnoguldījums” un aizpildi pieteikumu – tajā norādi vēlamo termiņu un summu;
- Apstiprini piekrišanu termiņnoguldījuma noteikumiem (ieskaitot piemērojamo procentu likmi);
- Pārskaiti summu, ko vēlies ieguldīt, uz termiņnoguldījuma kontu.
Tas arī viss. Tagad tava nauda savā nodabā pelna naudu.
Kā strādā saliktie procenti?
INDEXO termiņnoguldījumiem tiek piemērota salikto procentu pieeja – tas nozīmē, ka tavi ikmēneša nopelnītie procenti katru mēnesi tiek pievienoti noguldījuma pamatsummai. Tādējādi ar katru nākamo mēnesi procenti tiek aprēķināti no lielākas summas un rada papildu peļņu. Nopelnītie procenti tiks aprēķināti par termiņdepozīta summu no noguldījuma sākuma datuma līdz noguldījuma beigu datumam (neieskaitot).
Reizi mēnesī INDEXO ieskaitīs nopelnītos termiņdepozīta procentus tavā termiņnoguldījuma kontā. Šie procenti tiks pieskaitīti termiņnoguldījuma pamatsummai un no tās tiks aprēķināti nākamā mēneša noguldījuma procenti. Aprēķinot procentus, mēs piemērojam gada procentu likmi un pieņemam, ka gadā ir 360 dienas. Termiņdepozīta beigu datumā mēs ieskaitīsim termiņdepozīta summu un uzkrātos procentus tavā norēķinu kontā.
Atceries, ka no izmaksātajiem procentiem tiks ieturēts iedzīvotāju ienākuma nodoklis tiesību aktos noteiktajā apmērā.
Cik termiņnoguldījumus es varu atvērt?
Atvērtu termiņnoguldījumu skaitam nav ierobežojumu. Ver, cik vien vēlies!
Kādi vēl noguldījumu veidi ir pieejami INDEXO?
Mēs jau esam sevi pierādījuši kā uzticamu partneri ilgtermiņa uzkrājumu veidošanā, piedāvājot pensiju 2. un 3. līmeņa pārvaldību.
Tagad mēs piedāvājam arī labus risinājumus īstermiņa uzkrājumiem – krājkases un termiņnoguldījumus. Un vispār INDEXO pelna pat konta atlikums!
Jo mērķtiecīgāk krāj, jo lielāki procenti:
- naudai bankas kontā – 1,25 % gadā;
- krājkasēs – 1,75 % gadā;
- termiņnoguldījumos – līdz 2,20 % gadā.
Izvēlies, cik brīvi gribi rīkoties ar savu naudu, un saņem attiecīgus procentus. Krājkasēs vari ieskaitīt un izņemt, cik un kad vien vēlies – nekas nav jāpiesaka, nekas nav jāmaksā. Personalizē pēc sirds patikas un uzkrāj nemanot.
Kāda ir minimālā un maksimālā noguldījuma summa?
Minimālā summa, ko vari noguldīt pie INDEXO ir 100 €, toties maksimālā ir 1 000 000 €.
Kāda ir pirmstermiņa izbeigšanas kārtība?
Lai izbeigtu termiņnoguldījumu priekšlaicīgi, lietotnē izvēlies konkrēto līgumu, spied “Pārvaldīt” un izvēlies “Priekšlaicīga izmaksāšana”.
Nākamajā logā redzēsi, ko tu kā klients zaudē – uzkrātos procentus un līgumsodu 1% no noguldījuma sākotnējās summas. Ja tu tam piekrīti, lietotnē jāsazinās ar klientu atbalsta komandu, minot, ka vēlies izbeigt līgumu pirms termiņa.
Līgums tiks izbeigts vienas darba dienas laikā un atlikusī summa izmaksāta uz tavu kontu.
Vai termiņdepozītu iespējams papildināt?
Nē. Visas nepieciešamās izmaiņas vari veikt pirms līguma noslēgšanas. Pēc līguma noslēgšanas nav iespējams veikt izmaiņas vai papildināt noguldīto summu.